بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میخوام دنیا نباشه اگر اس اس نباشه!

 

http://upload7.ir/imgs/2014-03/02478261069064711740.jpg

 

استقلالی یعنی اینکه اگر تیمش 29 هفته از بازی های لیگ را با شکست پشت سر گذاشته باشد،در هفته آخر (سی ام ) باز هم به امید پیروزی و بردن برای تیمش آرزوی موفقیت کند و به بهانه اینکه قرمزها حریف سنتی خود دستشان از جام کوتاه بماند،از حریف تیم محبوبش در یک بازی رو درو حمایت نکند.
این چه صیغه ای هست که این دوستان در حال خواندنش هستند و  با عناوینی چون من خوزستانی هستم و یا چون اول خوزستانی بودم و بعد استقلالی شدم در بازی استقلال مقابل تیم شهرم برای قهرمانی فولاد سینه میزنم!؟
آنهم در حالی  صحبت از این قهرمان شدنها و نشدنهای می کنند که استقلالی ها با وجود اینکه از شانس بالای برای قهرمانی برخوردار نیستند،روی کاغذ می توانند امیدوار به کسب جام و یا حداقل کسب سهمیه باشند!
یعنی که چی چون دوست نداریم پرسپولیسی ها قهرمان بشوند،فولاد را تشویق میکنیم!یعنی شماها حتی دوست دارید فولاد قهرمان بشود اما استقلال دستش از گرفتن سهمیه استقلال برای  لیگ قهرمانان کوتاه بماند!
به نظر ما مطرح کردن این صحبتها و بهانه های که از حالا برای دیدار استقلال مقابل فولاد از سوی بعضی ها گرفته میشود فقط و فقط توجیهی برای پوشاندن چهره اصلی آنها در قالب استقلالی نما بودنشان می باشد.
یعنی اگر دو تیم آبی پوش تهرانی و قرمز پوش خوزستانی در شرایط برابر و با شانس مساوی برای قهرمانی در هفته آینده به مصاف هم می رفتند این دوستان باز هم از تیم شهر یا استان خودشان حمایت می کردند نه استقلال!
این همان موضوعی بود که دو ماه قبل به آن اشاره کرده بودیم اما خیلی ها ما را به سخره گرفتند و خیلی از دوستان نزدیکمان نیز ضمن انتقاد کردن از این فرضیه ما هیچ حمایتی نکردند! در این راه نیز ختی باعث شدن که خیلی از هواداران تحت تاثیر چند پیج بزرگ هواداری با آنها هم مسیر و هم نوا بشوند!
مع الوصف؛آهای هوادار استقلالی که این روزها منتقد مربی و بازیکن تیم مثلا محبوبت هستی یادت باشه که هر گونه انتقادی از تیمت داری حق قانونی تو می باشد،اما بدان تو حق این را نداری که زیر علم هیچ تیمی جز تیم محبوبت سینه بزنید! آنهم در حالی که استقلال خودش شانس قهرمانی هنوز دارد و در غیر اینصورت برای کسب سهمیه به شکست حریفانش نیازمند می باشد.
کلام آخر وقتی قرار است تیم محبوبمان قهرمان نشود ،پس برای ما هیچ اهمیتی نباید داشته باشد که چه تیمی به این عنوان دست پیدا می کند!
نمی دانم چرا یاد این شعار استقلالی ها افتادم:میخوام دنیا نباشه اگر اس اس نباشه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 1 / 1393برچسب:لیگ برتر,استقلال,هواداران واقعی ,شانس قهرمانی,کسب سهمیه آسیایی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com